Działdowo.pl | Internetowy serwis informacyjny miasta Działdowa

Wtorek, 01.04.2025r.

Imieniny: Teodory, Grażyny, Ireny

Powrót powrót

Zamy wyniki tegorocznych matur

Ruszyły matury. Dzisiaj język polski

W środę (4 lipca) po blisko miesięcznym oczekiwaniu, tegoroczni maturzyści poznali wyniki egzaminu dojrzałości.

W Liceum nr 2 w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Działdowie zdawalność wyniosła 86 proc. Z tym, że, aż 11 uczniów może przystąpić do poprawki w sierpniu i mieć szansę na całkowite zdanie egzaminu dojrzałości. Tylko dwoje uczniów tej szkoły definitywnie matury nie zdało.

Bardzo dużo uczniów otrzymało bardzo wysokie wyniki z poszczególnych przedmiotów na poziomie podstawowym i rozszerzonym. Są to następujący uczniowie: Agata Szwejk, Anita Maciejak, Zuzanna Zdunek, Maciej Behal, Bartosz Siedlikowski, Aleksandra Karpińska, Aleksandra Kowalska, Zofia Przasnyska, Adam Kozicki, Norbert Kozłowski, Szymon Masiak, Jakub Przewodowski, Kacper Szafrański, Paweł Śliwiński, Mikołaj Przybyszewski, Mateusz Smyk, Tomasz Siatkowski. Gratulujemy.

A jak sytuacja wygląda w pozostałych szkołach naszego powiatu.

W Liceum nr 1 przy ul. Grunwaldzkiej w Działdowie maturę zdało 91 proc. uczniów. W Technikum w Zespole Szkół nr 1 zdawalność wyniosła 81 proc.

W Liceum w Lidzbarku aż 96 proc. maturzystów ma powody do zadowolenia.

W Liceum w Rybnie 79 proc. uczniów zdało maturę.

W Zespole Szkół w Iłowie 81 proc. uczniów zdało egzamin dojrzałości a w Technikum w Malinowie 65 proc. W Technikum w Zespole Szkół Zawodowych w Działdowie zdawalność wyniosła 75 proc.

W Technikum w Lidzbarku w tym roku nie było klasy maturalnej.

mcz

Dodał: Karol Wrombel

Poprzedni artykuł Następny artykuł

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close