Działdowo.pl | Internetowy serwis informacyjny miasta Działdowa

Poniedziałek, 21.04.2025r.

Imieniny: Anzelma, Bartosza, Feliksa

Powrót powrót

Świętowanie to dzisiaj wyzwanie!

Świętowanie to dzisiaj wyzwanie!

18 maja to wyjątkowa data w historii Zespołu Szkół nr 2 im. Jana Pawła II w Działdowie. W tym roku Święto Szkoły zbiegło się z setną rocznicą urodzin Patrona – Jana Pawła II. Z tej okazji miał być Festyn Szkolny i wiele atrakcji, między innymi: występy artystyczne, pokazy talentów, konkurencje sportowe, degustacje potraw, konkursy, gry i zabawy. Niestety na planach się skończyło. Obecna sytuacja sprawia, że obchodzenie najważniejszego dla wspólnoty szkolnej dnia będzie wyglądało zupełnie inaczej. Jednak klimat Święta można stworzyć w inny sposób. Ważne jest nastawienie i relacje, które łączą daną społeczność, nawet te na odległość.

Jak zatem sprawić, aby mimo przeszkód nadchodząca uroczystość się udała? Sam fakt obchodzenia Święta Szkoły w czasie pandemii czyni je nadzwyczajnym. Podjęto wyzwanie, by tak jak nauka, ten dzień uczcić zdalnie. Do naszej inicjatywy z dużym zaangażowaniem przyłączyli się uczniowie, absolwenci, rodzice i nauczyciele, chętnie przysyłając zdjęcia, rysunki, laurki, życzenia, piosenki, nagrania. To poczucie wspólnoty, tęsknoty oraz nadziei na szybki powrót do rzeczywistości szkolnej wyraził dyrektor Wiesław Smereczyński, który z tej wyjątkowej okazji – Święta Szkoły – zwrócił się w do całej społeczności Zespołu Szkół nr 2. Na Facebooku szkoły udostępniono wystąpienie dyrektora, wszystkie nadesłane prace plastyczne, prezentacje wokalne i instrumentalne oraz wspomnienia i pozdrowienia absolwentów obu szkół.

Wszystkim złożono życzenia w formie fragmentu piosenki: „Życzymy sobie i wam, by nas było stać na święty spokój, szczęścia ile się da, miłości w bród i mądrych ludzi wokół…”.

Ewa Elbruda

Dodał: Karol Wrombel Zdjęcia: archiwum szkoły

Poprzedni artykuł Następny artykuł

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close