Działdowo.pl | Internetowy serwis informacyjny miasta Działdowa

Wtorek, 01.04.2025r.

Imieniny: Teodory, Grażyny, Ireny

Powrót powrót

O agresji i skutkach niewłaściwego zachowania z uczniami podstawówki rozmawiały policjantki

policjantka na spotkaniu z uczniami w klasie

Uczniowie klas piątych ze Szkoły Podstawowej nr 2 w Działdowie spotkali się z policjantkami z miejscowej komendy i rozmawiali na temat bezpieczeństwa. Policjantki zwróciły m.in. uwagę na niewłaściwe zachowanie i postępowanie krzywdzące rówieśników oraz uświadomiły uczniów o skutkach takiego zachowania.

Policjantki z Komendy Powiatowej Policji w Działdowie gościły w Szkole Podstawowej nr 2 w Działdowie, gdzie spotkały się z uczniami klas piątych. Tematem spotkania było bezpieczeństwo dzieci w szkole i w miejscu zamieszkania. Policjantki przestrzegły uczniów przed agresją i przemocą w szkole, niewłaściwym zachowaniem w stosunku do swoich koleżanek i kolegów. Wskazały możliwe skutki nieodpowiedniego zachowania, by miały świadomość, na co narażają swoich rówieśnikom, a także co je same może spotkać. Uczestnicy rozmów dowiedzieli się, jak należy zachować się w sytuacji zagrożenia i jak reagować na przemoc. Funkcjonariuszki zwróciły uczniom uwagę na niebezpieczeństwa wynikające z korzystania z internetu, portali i komunikatorów społecznościowych.

Policjantka ds. nieletnich omówiła również środki wychowawcze i poprawcze, jakie sąd stosuje wobec młodych osób łamiących prawo i przejawiających zachowania demoralizujące. W spotkaniach uczestniczyły wychowawczyni i pedagog szkolny.

(KPP Działdowo)

(Na zdjęciu policjantka na spotkaniu z uczniami w klasie)

Dodał: Karol Wrombel

Poprzedni artykuł Następny artykuł

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close