Działdowo.pl | Internetowy serwis informacyjny miasta Działdowa

Wtorek, 01.04.2025r.

Imieniny: Teodory, Grażyny, Ireny

Powrót powrót

Jak postępować i czego unikać? Odpowiedzi na pytania młodzieży udzielały policjantki

Jak postępować i czego unikać? Odpowiedzi na pytania młodzieży udzielały policjantki

Jak postępować, by nie wpaść w konflikt z prawem i nie zamknąć sobie drzwi do pracy w niektórych zawodach, np.: służby w policji? Jakie zagrożenia czyhają na młode osoby w sieci, a jakie na drodze? O tym m.in. z uczniami Zespołu Szkół Zawodowych z Działdowa rozmawiały działdowskie policjantki.

W poniedziałek (17 września) policjantki z działdowskiej komendy spotkały się z uczniami Zespołu Szkół Zawodowych w Działdowie i rozmawiały z nimi o szeroko rozumianym bezpieczeństwie.

Uczestnikom spotkania przypomniano co to jest demoralizacja i czyny karalne oraz jak postępować, by nie wpaść w konflikt z prawem i nie zamknąć sobie drzwi do służby w formacji mundurowej, jaką jest Policja. Policjantki omówiły m.in. zasady doboru do policji, zwróciły uwagę na zagrożenia związane z korzystaniem z Internetu, portali społecznościowych i zamieszczaniem swojego lub cudzego wizerunku w sieci oraz przypomniały o stosowaniu się do przepisów ruchu drogowego, zwłaszcza przez osoby poruszające się skuterami i motorowerami. Jednym z tematów spotkania była również problematyka handlu ludźmi pod kątem wyjazdów zagranicznych i podejmowania pracy zarobkowej przez osoby nieletnie i młodzież.

Uczestnicy spotkań mieli możliwość zadawania pytań i wymiany swoich doświadczeń życiowych na okoliczność kontaktu z policją. Młodzież obejrzała także film pt. „Życie jest jedno, to nie gra” ukazujący młodzież, która zadarła z prawem i srogo zapłaciła za swoje nieodpowiedzialne młodzieńcze wybryki.

(KPP Działdowo / jn / tm)

Jak postępować i czego unikać? Odpowiedzi na pytania młodzieży udzielały policjantki Jak postępować i czego unikać? Odpowiedzi na pytania młodzieży udzielały policjantki

Dodał: Karol Wrombel

Poprzedni artykuł Następny artykuł

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close